PROJEKTOVÝ MANAGER

Miesto výkonu práce

Bratislava (pozícia umožňuje prácu z domu)

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

Plný úväzok

Plat

Od 3 000 eur/mesiac brutto. Finálna výška mzdy závisí od skúseností a znalostí vybraného kandidáta.

Náplň práce

Projektový manažér sa podieľa na pre-sales aktivitách a je zodpovedný za prípravu a vedenie projektov v oblasti IT počas celého projektového cyklu od zberu požiadaviek až po jeho nasadenie do prevádzky:
– riadenie procesu prípravy a plánovania, realizácie a ukončovania IT projektov zákazníckych riešení, súčasťou sú aj projekty rozvoja existujúcich riešení
– riadenie procesu minimalizácie rizík a procesu zmenových konaní na základe požiadaviek zákazníka
– tvorba projektovej dokumentácie, pravidelného súhrnného reportingu, asistencia pri vytváraní auditu projektov
– zodpovednosť za riadenie projektových tímov, alokáciu a vedenie zdrojov
– zodpovednosť za prípravu projektového plánu a rozpočtu, za jeho sledovanie a dodržiavanie v rámci projektov
– zodpovednosť za riadenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov, príprava zmluvných podkladov
– zodpovednosť za komunikáciu s projektovým tímom dodávateľa a partnerských spoločností
– identifikovanie nových obchodných príležitostí, podpora marketingu a obchodu
– tvorba obchodno-technických prezentácií a ponúk v rámci pre-sales aktivít spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore:
IT, technický smer, ekonomický smer, prírodné vedy

Ostatné znalosti:
PRINCE2 – pokročilý
Project Management Professional (PMP) – pokročilý

Počet rokov praxe

skúsenosti s projektovým manažmentom so zameraním na implementačné riešenia minimálne 5 rokov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Technické zručnosti:
• znalosť a praktické využívanie nástrojov pre projektový manažment (MS Project, JIRA, …)
praktické znalosti a využívanie metodík pre riadenie projektov (Waterfall, Scrum, Kanban SAFe)
• pokročilé znalosti využívania produktov pre podporu a zvýšenie produktivity (balík MS Office 365, prípadne alternatívne platformy)

Osobnostné predpoklady :
• profesionálna komunikácia
• flexibilita
• schopnosť viesť a motivovať tím
• zvládanie stresu a práca pod tlakom, zodpovednosť za riešenie krízových situácií a zároveň silná diplomatická vôľa riešiť konflikty efektívne
• analytické myslenie
• silná orientácia na výsledok

Zamestnanecké výhody, benefity

– práca v stabilnej IT spoločnosti
– podpora ďalšieho odborného rastu
– práca s najmodernejšími technológiami
– flexibilná pracovná doba
– výborný pracovný komfort – práca v jednej z najnovších budov v Bratislave
– parkovanie pre zamestnancov v krytej garáži – suchou nohou z auta až k svojej
stoličke
– pravidelné firemné akcie a teambuildingy
– sme bike friendly – k dispozícii máme chránené stojisko na bicykle a v priestoroch
firmy sprchu
– stravné 6,00 eur/deň hradené zamestnávateľom
– 1x mesačne firemné raňajky, na ktorých sa dozvieš, čo je nové vo firme
– platené voľno (2 dni) v období Vianoc
– akcie pre deti zamestnancov – deň detí, Mikuláš
– Multisport karta

Máte záujem o túto pozíciu?

Pošlite nám svoj životopis na kariera@synchronix.sk.
Reagujte aj bez zaslania CV - pošlite nám link na Váš LinkedIn profil.

Zaslaním životopisu vyjadrujete súhlas so spracovaním osobných údajov.