SOFTVÉROVÉ RIEŠENIA
SOFTVÉROVÉ VYBAVENIE
Základom každej modernej spoločnosti je kvalitné softvérové vybavenie. Vyberte si z nášho portfólia existujúceho softvéru alebo vám vyrobíme softvér na mieru.
VÝVOJ IS NA MIERU
Informačný systém prispôsobený vašim potrebám
Vývoj informačného systému na mieru je služba, vďaka ktorej váš softvér plne zodpovedá špecifickým požiadavkám a potrebám vašej firmy. Pri jeho vývoji sme v úzkom kontakte so zákazníkom a môžeme sa tak spoločne uistiť, že softvér plne pokryje vaše potreby a neobsahuje zbytočné funkcie, ktoré nepotrebujete. Unikátny systém sa plne prispôsobí vašim existujúcim funkčným riešeniam, rastie spolu s vami a obsahuje možnosť ďalšieho rozširovania.
Vďaka softvéru na mieru môžete zefektívniť pracovné a technologické postupy, ušetriť náklady a získať tak konkurenčnú výhodu. Súčasťou každého vyvíjaného systému je aj odborné zaškolenie používateľov a ustavičná technická podpora.
Ak sa chcete dozvedieť viac o našom procese vývoja či o možnostiach pre seba a svoju firmu, neváhajte nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára alebo na adrese info@synchronix.sk.
MODELOVANIE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJA
Implementujeme systém na modelovanie a predikovanie demografického vývoja
Zabezpečujeme implementáciu systému na modelovanie demografického vývoja. Systém predstavuje súbor aplikácií, knižníc a podporných nástrojov umožňujúcich prípravu, simulácie a spracovanie výsledkov budúceho vývoja obyvateľstva, pracovných miest, výstavby, dopytu po nehnuteľnostiach, dopravy a ich interakčných efektov.
Tento systém je možné prakticky využiť pri testovaní vplyvu plánovaných zámerov autorít na úrovni samospráv a vyšších územných celkov s cieľom:
- zlepšiť dopravnú infraštruktúru
- vytvárať nové stavebné zóny
- znižovať miestne dane a poplatky
- budovať vzdelávaciu a zdravotnícku infraštruktúru a iné
ENTERPRISE AGENDOVÁ PLATFORMA (EAP)
Informačný systém manažmentu elektronických dokumentov (DMS - document management system)
Manažment dokumentov sa skladá z jednotných pravidiel, ktoré definujú spôsob nakladania s dokumentami v organizácii a informačného systému, ktorý uvedené pravidlá efektívne podporuje. Po zavedení systému budete mať plnú kontrolu nad správou a bezpečnosťou svojich dát.
Enterprise agendová platforma (EAP) predstavuje nástroj na elektronickú správu dokumentov, ktorý natívne zabezpečuje tvorbu, ukladanie, pripomienkovanie, verzionovanie, zverejňovanie, zálohovanie elektronických dokumentov (napr. MS word, MS excel, .pdf a iné) a ich metadát (napr. dátum vytvorenia, dátum poslednej zmeny, parafu schválenia, zoznam účastníkov pripomienkovania a pod.) na jednom mieste.
Riešenie predstavuje komplexný dokument manažment systém využívajúci procesné spracovanie agendy zákazníka elektronickým a transparentným spôsobom, rešpektujúc legislatívu SR. Využíva a ďalej rozširuje možnosti už existujúceho riešenia elektronickej registratúry, prípadne iných agendových systémov. V prípade záujmu je možné tieto komponenty vzájomne prepojiť s cieľom synergického efektu uvedenej platformy. Systém je možné nasadiť ako on-premise riešenie alebo do vládneho, či komerčných cloudov.
Výhody riešenia
- poskytuje zákazníkovi široké možnosti konfigurácií, bez potreby zásahov dodávateľa
- jednoduchá modifikácia procesov z preddefinovaných aktivít v systéme
- budovanie green office (bezpapierovaných úradov)
- optimalizácia a unifikácia workflow administratívnych procesov organizácie
- vytváranie tokov dokumentov
- elektronické schvaľovanie bez nutnosti tlače a ručného podpisovania dokumentov
- bezpečnosť riešenia (používateľ vidí len dokumenty, na ktoré má oprávnenie)
- dostupnosť elektronických dokumentov uložených v DMS odkiaľkoľvek a kedykoľvek
- riešenie ponúka možnosť diskusie v rámci tímu k spracovaniu dokumentu a jej uloženie v histórii spracovania (celá problematika na jednom mieste, bez nutnosti opustenia systému)
- možnosť organizácie vytvorených dokumentov do stromu priečinkov (ako vo win)
- riešenie poskytuje vytvorenie pracovných tímov a zdieľanie dokumentov v nich možnosti integrácie EAP s ďalšími IS zákazníka, ISVS a verejnými registrami
KRÍZOVÝ MANAŽMENT
Slovenská republika čelí narastajúcim hrozbám, ktoré sa v minulosti na našom území nevyskytovali. Patria k nim environmentálne ohrozenia spojené so zmenou klímy, najmä povodne, prívalové dažde, veterné smršte a extrémne teploty, ale i zvýšené riziko aktov medzinárodného terorizmu, riziká spojené s masovou migráciou, ako i ďalšie prírodné a antropogénne riziká. Úlohou orgánov štátnej správy, regionálnych samospráv i súkromných subjektov je týmto rizikám čeliť, efektívne zvládať ich plánovanie a riadenie a zabezpečiť tak ochranu života a zdravia obyvateľov, majektu, životného prostredia.
Informačná, technická a komunikačná podpora na národnej, regionálnej i lokálnej úrovni hrá pri zvládaní komplexnej problematiky krízového riadenia nezastupiteľnú úlohu. V spolupráci s technologickým partnerom FREQUENTIS Solutions sme poskytovateľmi riešenia pre podporu celého životného cyklu manažmentu mimoriadnych udalostí, zahŕňajúc identifikáciu hrozieb, plánovanie zmiernenia a odozvy na ne až po riadenie riešenia mimoriadnych udalostí a ich vyhodnotenie. Riešenie umožňuje modelovať a vizualizovať na mapovom podklade jednotlivé hrozby, plánovať a riadiť činnosti a komunikáciu zasahujúcich zložiek a taktiež vytvárať prostredie pre efektívnu spoluprácu so súkromným sektorom, napríklad pri poskytovaní špecializovaných strojov a materiálu. Zmierňujú sa tým negatívne dopady na obyvateľov, kritickú infraštruktúru štátu a kľúčové hospodárske subjekty.
MÁTE OTÁZKU?
Napíšte nám
Spoločnosť SYNCHRONIX, a.s. spracúva vaše osobné údaje v rozsahu kontaktného formulára za účelom kontaktovania vás vybraným komunikačným kanálom. Pri spracúvaní vašich osobných údajov na tento účel rešpektujeme a dodržiavame vaše práva pri spracúvaní osobných údajov. Máte právo proti tomuto spracúvaniu namietať, a ak tak chcete urobiť, môžete tak urobiť kedykoľvek na mailovej adrese privacy@synchronix.sk alebo na korešpondenčnej adrese spoločnosti.
PORADÍME VÁM
Spolu vymyslíme riešenia